HubSpot Automation & AI Training
In het kort
- Interactief
- Praktijkgericht
- Beoordeeld met een 9,5
- geschikt voor B2B én B2C
Deze training is specifiek ontworpen voor marketing & sales managers die meer uit hun huidige HubSpot licenties willen halen door middel van het inrichten van diverse automations en het gebruiken van HubSpot AI tools. Het biedt een interactieve, klassikale leerervaring waarbij je direct praktische kennis op doet over het succesvol inrichten van jouw gehele leadproces in HubSpot.
Deelnemers krijgen niet alleen theoretische uitleg over verschillende tools in HubSpot, maar we bespreken ook klantcases en iedereen gaat actief aan de slag met zijn eigen account. Een belangrijk onderdeel van de training is het ontwikkelen van een goede HubSpot score waarmee je jouw leads geautomatiseerd kunt kwalificeren. Dit maakt de uitleg direct toepasbaar. Daarnaast zorgt de aanpak in deze training ook voor een beter begrip van nieuwe ontwikkelingen binnen HubSpot, zoals de Workspace en het Lead object. Iedere deelnemer heeft de kans om specifieke problemen voor te leggen en gericht advies te ontvangen van ervaren CRM markteers. De masterclass dient niet alleen als een bron van kennis, maar ook als een platform voor interactie en het ontwikkelen van praktische oplossingen.
De masterclass omvat de volgende onderdelen:
- Het nuttig gebruiken maken van je Buyer Persona’s
- Multi-channel campagnes inrichten en beheren in HubSpot
- Het inrichten van een goede HubSpot score
- Lead kwalificatie workflows
- Succesvolle e-mail en sequenties voor lead opvolging
- De werking van pipeline automations
- De werking van ´Workspace
- Hoe gebruik je het nieuwe Lead object
- AI gebruik voor optimalisatie content/span>
- AI gebruik voor optimalisatie database-kwaliteit
Unieke voordelen:
- Klassikale en interactieve training (max. 6 personen)
- Hands-on learning approach
- Hands-on learning approach
6 highlights
Maak jouw marketingactiviteiten effectiever door kanalen samen te laten werken.
1. Multi-Channel campagnes
Maak jouw marketingactiviteiten effectiever door kanalen samen te laten werken.
2. Lead kwalificatie middels automations
Realiseer geautomatiseerde kwalificatie van leads op basis van informatie en gedrag.
3. Lead opvolging m.b.v. automations
Leer wanneer je via welk kanaal jouw leads moet opvolgen in het salesproces en hoe automation je daarbij helpen.
4. Inzicht in jouw resultaten
Creëer dashboards die jouw inzicht geven in de resultaten van jouw campagnes en de omzet die hier uit volgt.
5. Prospecting tool
Maak kennis met deze nieuwe functie binnen HubSpot en leer alles over het gebruik van Lead objects.
6. Optimaliseer HubSpot met AI
Optimaliseer jouw content met AI en zorg voor een kwalitatieve database met behulp van AI functies.
Digitaal Strateeg
Elke Hoogenboom is een enthousiaste Digitale Strateeg met 7 jaar ervaring in online marketing, voornamelijk gericht op CRM binnen B2B. Ze heeft meer dan 25 bedrijven geholpen bij de implementatie en optimalisatie van CRM-systemen. Haar ervaring en creatieve aanpak maken haar een ideale trainer.