U DIGITAL

let's go digital together

Strategie & innovatie

Customer relationship management (CRM) is cruciaal voor het optimaliseren van klantrelaties, biedt diepgaand inzicht in klantgedrag, en personaliseert de klantbeleving. Het verbetert klantacquisitie, -retentie en stroomlijnt bedrijfsprocessen, essentieel voor duurzame groei en efficiëntie. Kortom, CRM vormt de kern van een succesvolle klantgerichte strategie.

Neem contact met ons op Onze aanpak

Strategie voor diepgaande, duurzame klantrelaties.

Customer relationship management centraliseert alle klantgegevens uit diverse bronnen om een compleet 360-graden beeld van elke klant te vormen, inclusief contactgegevens, communicatiehistorie en aankoopgedrag. Dit systeem stelt bedrijven in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden, de klanttevredenheid te verogen en de verkoop te stimuleren door verkoopprocessen op te delen in efficiente, automatische stappen.

Bovendien biedt CRM geavanceerde analyse- en rapportagemogelijkheden die diepgaande inzichten verschaffen in klantwensen en -gedrag, strategische besluitvorming ondersteunen en helpen bij het identificeren van verkoopkansen en verbeterpunten, waardoor klanten blijven terugkomen door de uitstekende service en aandacht die ze ontvangen ….

Onze diensten

Online marketing strategie

Door HubSpot te implementeren, stroomlijnt u marketing, verkoop en
klantenservice via ons CRM-systeem. Het proces omvat training,
integratie met bestaande systemen en maatwerk voor uw bedrijf. Alles
gericht op het versterken van klantrelaties en het ondersteunen van
uw groei.

Lees meer
Online consultancy

Door HubSpot te implementeren, stroomlijnt u marketing, verkoop en
klantenservice via ons CRM-systeem. Het proces omvat training,
integratie met bestaande systemen en maatwerk voor uw bedrijf. Alles
gericht op het versterken van klantrelaties en het ondersteunen van
uw groei.

Lees meer
Website analyse

Door HubSpot te implementeren, stroomlijnt u marketing, verkoop en
klantenservice via ons CRM-systeem. Het proces omvat training,
integratie met bestaande systemen en maatwerk voor uw bedrijf. Alles
gericht op het versterken van klantrelaties en het ondersteunen van
uw groei.

Lees meer
AI – Chatbot & GPT

Door HubSpot te implementeren, stroomlijnt u marketing, verkoop en
klantenservice via ons CRM-systeem. Het proces omvat training,
integratie met bestaande systemen en maatwerk voor uw bedrijf. Alles
gericht op het versterken van klantrelaties en het ondersteunen van
uw groei.

Lees meer

Strategie voor diepgaande, duurzame klantrelaties.

CRM is onmisbaar voor het leveren van innovatieve marketingoplossingen die het verschil maken.

– Bram Hendriks, Managing director

CRM: de kern van je organisatie

Van digitale kaartenbak tot een 360 graden klantbeeld. CRM is breed toepasbaar in een organisatie, maar raakt altijd de kern. Via inbound marketing transformeer je onbekende klantinteracties in langdurige relaties die continu bijdragen aan de groei van je bedrijf. De processen rondom inbound marketing zijn het kloppende hart van je organisatie. Niet alleen marketing, maar ook sales en service dragen hun steentje bij om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te trekken, te betrekken en vervolgens te enthousiasmeren.

Een duidelijk en gestructureerd marketing-, sales- en serviceproces

Bij klantgerichte organisaties wordt er niet meer gewerkt met het traditionele trechtermodel, waarbij de focus ligt op enkel het binnenhalen van nieuwe klanten, maar met het zogeheten ‘Flywheel’ model waarbij de gehele klantreis centraal staat. De stelt bedrijven in staat om onbekende bezoekers aan te trekken en om te toveren te leads, ze vervolgens te betrekken bij het bedrijf als nieuwe klanten en na conversie ze te verassen met uitstekende service waardoor meer onbekende bezoekers zaken willen gaan doen met je bedrijf. Door CRM wordt deze klantreis consistent voor de klant en duidelijk voor alle afdelingen intern.

Meer doen in minder tijd

Met een bijpassend CRM-systeem kun je niet alleen beter onderbouwde beslissingen maken, je krijgt ook nog eens de mogelijkheid om meer te doen in minder tijd. Het systeem, zoals HubSpot, stroomlijnt taken zoals e-mailcampagnes en leadscoring op basis van engagement. Middels leadscoring krijgen de sales collega’s enkel gekwalificeerde leads die geschikt zijn (past de lead bij jou) en interesse (activiteit rondom je merk) tonen. Op basis van triggers en criteria ‘voeden’ (lead nurturing) we leads automatisch met de meest relevatie informatie op het juiste moment.

Ontmoet het CRM team.

Eric Waterschoot

Eric Waterschoot

Digitaal Strateeg

Eric Waterschoot

Eric Waterschoot

Digitaal Strateeg

Eric Waterschoot

Eric Waterschoot

Digitaal Strateeg

Eric Waterschoot

Eric Waterschoot

Digitaal Strateeg

Veelgestelde vragen over CRM

Heb je vragen over hoe HubSpot jouw bedrijf kan transformeren? Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze HubSpot implementaties, zodat je met vertrouwen de stap kunt zetten naar een geoptimaliseerde marketing- en verkoopstrategie.