Sinds de start van 2021 mogen wij onszelf officieel Datatrics Gold Partner noemen. Datatrics is een Customer Data Platform (CDP) waarmee je de gehele customer journey van een specifieke bezoeker kunt personaliseren. Door onze kennis en ervaring kunnen wij organisaties helpen aan een hogere klantloyaliteit en meer omzet.
Over Datatrics
Door middel van het Customer Data Platform van Datatrics kun je de gehele customer journey van een specifieke bezoeker personaliseren. Door het combineren van alle beschikbare data uit verschillende kanalen worden 360° klantprofielen gecreëerd. Met behulp van Datatrics kun je dan voorspellen welke content je bezoekers kunt tonen op welk moment. Vervolgens kun je hier op inspelen met gepersonaliseerde content.
Als één van de vijf Gold Partners in Nederland kunnen wij jou helpen om meer omzet en een hogere klantloyaliteit te bereiken. Dit genereren we onder andere door het koppelen van verschillende kanalen aan Datatrics. Zo hebben we veel ervaring met de koppeling van e-mail, Google Analytics, social media en Google Ads. Dit voor zowel B2C als B2B bedrijven.
Fast Growing Partner
Naast het gegeven dat U Digital Gold Partner is van Datatrics, hebben we ook de award voor Fast Growing Partner in ontvangst mogen nemen. Dit houdt in dat we wereldwijd de snelst groeiende partner zijn van de tool. Een mooie erkenning!
De kracht van online personalisatie met Datatrics
– Automatische faseherkenning in de customer journey
– Het tonen van de juiste content, aan de juiste persoon, op het juiste moment
– Stijging in conversieratio
Case Ventilatieland
Samen met Ventilatieland hebben we een mooie case neer kunnen zetten op het gebied van personalisatie. Dit met als doel om nieuwe bezoekers aan ze te binden en hen zo goed mogelijk door de website heen te begeleiden met behulp van gepersonaliseerde product aanbevelingen.
Ventilatieland.nl biedt momenteel zoân 200.000 producten aan en daarmee zijn ze ook terug te vinden in de Twinkle top 250. Dit is een lijst met de grootste webwinkels van Nederland. Door het koppelen van de juiste data in Datatrics, wisten wij waar de individuele bezoeker naar op zoek is en hebben wij automatisch relevante productaanbevelingen kunnen doen bij de juiste klanten. Daarnaast hebben wij op basis van deze data, ook gebruik gemaakt van cross-selling. Hierdoor konden wij bepaalde producten die een aanvulling vormen op een ander product, veelvuldig laten terugkomen bij specifieke bezoekers. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een toegevoegde omzetwaarde van 20%.